مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 09:502023-06-22دانش

کاربردی سازی علوم دانشگاهی با مشارکت جهاددانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی 


در دیدار روسای جهاد دانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی بر توجه به اصول مهارتی و آموزشی در محیط علمی  با استفاده از ظرفیت دو نهاد تاکید شد.

  - ایسنا/خراسان جنوبی در دیدار روسای جهاد دانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی بر توجه به اصول مهارتی و آموزشی در محیط علمی  با استفاده از ظرفیت دو نهاد تاکید شد.

  سیدمحمدحسین سیدکاشی، رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی امروز اول تیرماه در دیدار با سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اظهار کرد: دانشجویان می توانند رابط بین جهاددانشگاهی و دانشگاه بوده و در واقع تسهیل کننده امور پژوهشی، فرهنگی و آموزشی دو نهاد باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تاکید بر تربیت دانشجویان توانمند و ارائه آموزش های مهارتی به آنان، افزود: لازم است زمینه های فرهنگی مشترک را در رویدادهای مختلف فراهم کرد.

رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: در راستای یکسان سازی رویه ها مطابق با اهداف برنامه های جهاددانشگاهی در امر استانداردسازی فعالیت های آموزشی، دستورالعمل تخفیف شهریه دوره های آموزشی کوتاه مدت ابلاغ شده و در راستای کمک به مدیریت اقتصاد خانوار در بخش هزینه های آموزشی این اقدام را رقم زدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربردی سازی علوم دانشگاهی با مشارکت جهاددانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی 

کاربردی سازی علوم دانشگاهی با مشارکت جهاددانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی